You are currently browsing comments. If you would like to return to the full story, you can read the full entry here: “Top 10 unintentionally hilarious rappers”.

Share

Related Posts...

17 Responses to “Top 10 unintentionally hilarious rappers”

  1. This was thoroughly enjoyable. d(^_^d)

  2. Why thank you! :)

  3. LOL … Nice selection :D It never really got to me that Lil Jon is all yeah and okay… Now that I concentrate on it, it’s truly hilarious… Thank you for opening my .. Umm.. Ears? :)

  4. xD My pleasure. He is spectacularly one-dimensional.

  5. [...] making my Top 10 unintentionally hilarious rappers list, it got quite a lot of traffic, so looking into doing another top 10 rappers-y thing, I [...]

  6. I love Dr. Dre and Snoop Dogg. I am so glad you chose Lil’ Jon as number one, that bitch is hilarious!

  7. Needs more Lil wayne hahah

  8. Haha he was a close number 11 xD

  9. HAHAHAHAH u made my day xD

  10. well me being from the bass city (miami) i think rick ross was a good choice cause ive never seen or heard of him till everyday im hustlin so i guess he isnt that big of a hustler if no one in miami has seen him around and he is not that hard to recognize…but id have to disagree with snoop and dre…lil jon is a joke as a producer and artist over all so hes a perfect number 1 lol….but hey why not teach us how to make a runners style beat..(everyday im hustlin,and most of dj khaleds beats)

  11. lol!!! This was amazing, thanks for the compilation :) I gotta say the Mike Skinner was #1 in my books hehe!
    They had that on a FIFA game (If I remember correctly), it drove me up the wall… Keep up the great work man :)

  12. Lmao, this is DEFINATELY missing the “Crunk Core” band brokeNCYDE. (www.myspace.com/brokencyde) Consider yourself warmed: Instead of rapping, singing, or talking, these kids scream. Fucking hilarious.

  13. Hah, I’ve been down to support Brokencyde with my band but they pulled out of the tour =/ In any case they are hilarious. I suppose with lil’ Jon in there that’s pretty similar though :P

  14. The saddest moment of my life was hearing Lil Jon mixing reqium for a dream. I nearly cried it was that bad. Its basically a slight edit of your “crunk in 3 steps”

    1:
    Take one of the most heart poundingly intense pieces of music written

    2:
    Re-do it with impressively weak synths and a poor, poor beat.

    3:
    YEAH! HOLD IT UP! YEAH!! WHAT? YEAH!!!

  15. Haha love how you put this humor on the table… hystericall.. now watch me crank that roosavelt!

  16. I think this is a okay list you made, Dave. i can do nothing but agree to the thing about tha SOULJA BOY.. dmn he suck di** when you talkin on rap… and Lil John, dmn you were right on that too.. that song is only good cuzz Ice Cube is banging it!!!

  17. this seems like a uneducated hiphop critique list to me. snopp and dre on this list?? probably the dumbest thing ive ever heard haha. kid rock is basically a country artist now( i guess he found his genre) and i have no idea why eminem isnt on this. you could have done so much better. you farted on music with this list. amen.

Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Hi!

Hi! I'm Dave from boyinaband.com and welcome to the site!

Check out the tutorials and if you find something useful, please click here for more info on how to support boyinaband.
Pixels, Visuals & Magick by TRRKO © 2011 Boyinaband v2.0 Suffusion theme by Sayontan Sinha